marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Det är segt nu!

Publicerad 2013-04-10 19:19:06 i

"Många" frågar mig hur går det Johanna? Hur mycket tränar du nu?

Och just nu går det inte alls..
Nere i en träningssvacka.. Hittar liksom inte glädjen att ge mig ut på ett pass.

Kände så förra veckan då jag lagt in tre löppass men nej .. Jag ville inte. Jag åkte på Friskis pass istället. Jag vet att jag måste kämpa mer för att nå mitt mål i juli . Men att alltid kämpa med bättre tider och hela tiden känna att jag måste öka mina distanser . Är inte alltid jättekul..
Tog mig ett kort pass förra veckan och bara tog det lugnt och försökte komma tillbaka till glädjen att springa .. Njuta av naturen! Och inte springa fort eller känna att jag måste ..

Ska träffa min träningscoach snart och hoppas att vi tillsammans kan få mig på banan igen!

Jag vill verkligen klara detta och vet att jag kommer men behöver lite nytt tänk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela