marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Hoppas på en vändning!

Publicerad 2013-04-11 18:58:15 i

Hade ett samtal med Daniel ena löparcoachen i går kväll . Där jag förklara svackan jag är i.. Då frågar han mig men du vill genomföra distansen 4,2mil? klart jag vill! Men då hjälper jag inte mig själv precis just nu när jag låter den ena dagen efter den andra gå och ingen löpning. Hitta glädje och energi gäller nu. Idag skulle jag ut drygt 6 km sa Daniel. Jag jobbat till 16:30 och kom hem 17 lagom seg ni vet;) jag hoppade i kläderna direkt och ut på min runda..
Nu är kö 18:40 och vi ska strax äta .. Och jag har sprungit i dag!!

Kommentarer

Postat av: Chatrine

Publicerad 2013-04-11 22:01:46

BRA JOBBAT!

Att faktiskt ta sig ut fast själen skriker neeej är en stor seger. Riktigt bra gjort!

Du KOMMER fixa 4,2 mil!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela