marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Jag är tillbaka!

Publicerad 2013-04-17 21:30:47 i

Mmm som sagt haft en träningssvacka ett tag. Hittade inte glädjen eller ork . Men jag måste ge träningen min tid dels för jag ska fixa mitt mål i juli och att jag orkar mer när jag rör mig . Får mer glädje och ork i vardagen .

I dag var det dags för 6 km
Och när jag sprang ut nu ikväll gick tankarna direkt till min farfar och farmor som som båda nu har lämnat oss inom loppet av 1/2år.

Jag ville springa förbi deras hus . Tänk va mycket härliga och goda middagar vi ätit där. Fina farfar och farmor Och nu finns de inte mer där .. Märkligt!

Jag sprang vidare och tänkte mycket på allt i livet. Och vips så var jag hemma . Ett skönt och bra pass!

Kommentarer

Postat av: jennie

Publicerad 2013-06-03 19:44:09

Oj vilket fantastiskt hus!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela