marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Jag kommer nog inte kunna släppa denna blogg

Publicerad 2013-08-12 19:27:16 i Allmänt,

12 kg ska bort!
Och jag kommer att skriva om det här.
Har gått ner i vikt flertal gånger så vet lite hur resan är .. Och när jag är i mål vill jag stanna där!! Kanske äntligen jag kan det .. Då jag fått in träningen i mitt liv och nu bara kosten som ska skötas exemplariskt ;)

Dag 1
Frukost:Omelett med tomater och jordgubbar

Lunch: Thaigryta med kyckling och bulgur

Middag: Glasnudelsallad med heta räkor

Motion . Springa 30 min


Kommentarer

Postat av: Chatrine

Publicerad 2013-08-12 19:38:52

Vad bra att du hittat en bra fortsättning på marathonutmaningen. Synd att "slösa bort" att spring du satt in i benen :-)

Vi ses på nån löpbana i närheten, kram och lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela