marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Men nu då?

Publicerad 2013-08-06 09:10:15 i Allmänt,

Vad blir din nästa utmaning ? Det är det en del som frågat och vet att jag inte ska ha en ska ha en lika stor utmaning detta år. Att från januari till juli träna till ett marathon har varit kul, utmaning , jobbigt, ett måste och glädje. Alla känslor har varit med på denna resa. Kommer in från ett pass och känner benen orkar kroppen orkar huvudet är med och nästa dag inte orka alls... Kroppen är för tung och benen orkar inget. Upp och ner...
Mycket tid har gått åt till mina
Löparpass och min familj har varit underbara även om de ibland tyckt det varit lite trist att jag måste ut och springa igeeeen. Mycket tid har gått åt .. Vad ska jag nu göra med den tiden?

Jag måste planera hur jag vill lägga upp min träning den tänker jag inte sluta med ;)
Men jag vill springa och gå på styrketräningpass jympa och spinning och zumba. För jag gillar allt!

Göteborgsvarvet 2014 med vännerna Louise och Amanda är bokat . Och det ser jag fram emot !

Kommer du springa ett marathon igen? Det har en del frågat ... Och direkt efter sa jag nej det tror jag inte det är låååångt . Men nu vet jag inte.. Man ska aldrig säga aldrig ;)

Nu är det väl så att denna blogg har sitt slut. Min utmaning är klar! Och jag fixade det 4,2 mil!!!! Den meningen kan jag säga tusen gånger per dag :)

Vill åter tacka Susanne och Daniel och mina fina löparvänner jag fått under denna resa! Och familj och vänner som tyckt jag varit häftig och lite galen som tackade ja till denna grej . Stort stort stort tack från mig till er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela