marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

21km!!!!

Publicerad 2013-02-24 19:46:50 i

Ni som läste min blogg i veckan läste att jag hade en sak på g jag ville göra i dag. Jag har sprungit 15km som längst men känner att jag måste få till längre sträckor... Och tänkte att från 15km är det ju inte så långt till 21 km. Eller hur? Så i em skulle det ske jag skulle springa/ jogga i 21 km .Hur gick det då? Till 15 km gick det bra.men runt sjön var det stundtals riktigt halt och det gick inte fort precis.Härlig känsla när man kommer in i ett tempo då benen bara gör sitt jobb.Sen fick benen och hjärnan jobba.... Jag skulle bara fixa 21km varken mer eller mindre. När jag kom till brevlådan efter en riktig runda i kax stod det 20km så sista kilometern blev en runda på gatan och då varken sprang eller joggade jag utan det var mer gångstil. Mina ben var så trötta!! Nu är jag helt slut men glad att jag fixar vara i rörelse i 21km! Att jag sen ska springa 4,2 mil tänker jag inte på i kväll! Ha ha!

Kommentarer

Postat av: Roxen

Publicerad 2013-02-24 20:17:49

Underbart jobbat! Stor milstolpe att ta sig runt 21km.. på träning!! Jag blir så glad :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela