marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Med lätta ben!

Publicerad 2013-02-21 21:00:39 i

Gårdagens träning blev Friskis Huskvarna. Jag testade ett nytt pass som jag bara gjort en gång innan och det var kul och bra för mig. Gympa /station 70min ! Styrka behöver jag men tycker det är aptrist att gå till gym själv. Så detta pass kommer jag på fler gånger. Härlig ledare och bra musik! Och jobbig styrka!

Spinning var det tänkt att göra i dag men blev kvar lite för länge på jobbet så det passet hann jag tyvärr inte få in.

Tänkte då ger jag mig ut och testar om det går springa ordentligt eller om det är bambi på hal is i kaxholmen. Det gick fin fint! I dag ville benen och det kändes lätta 5km.. Hade lite känslan att åh att det inte är mitt långpass för benen och skallen samarbetade. Jag sprang i mörkret med darin i lurarna och klura på en grej som jag är sugen på att testa ..på söndag tror jag ;)

I helgen ska jag också åka och storhandla för på måndag börjar jag med min kost med iso . Kommer att följa matschema!
Läs mer på www.isodieten.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela