marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Tack!!!

Publicerad 2013-02-03 20:25:04 i

I dag var det dags att träffa min underbara coacher Susanne och Daniel.
Jag kämpar på... Men vågen står still och jag flyger ju inte fram på löpningen än;)
Fick massa råd,pepp !
Kosten ska vi kolla på ordentligt och jag ska kostregga så jag verkligen ser vad jag stoppar in i munnen på en dag . Tror det är så att ena dagen okej andra dagen för lite och en annan gör mycket . Frukt är nyttigt men jag bör tänka på att massa frukt inte hjälper min viktminskning.

Träningen
Jag ska köra på ett distanspass 5-6 km ett intervallpass ( där Daniel ska hjälpa mig med lite varianter) och långpasset ska upp till ca 90-95 min i ett låååångsamt tempo. Ska även få lite hemma övningen på styrketräning.

I kväll när jag kom hem var jag glad! Glad att få denna chans - glad att ha två underbara människor som Susanne och Daniel som tror på mig och hjälper mig med all deras kunskap!!

Löparskorna hoppade jag nästan i och sprang 5.44km på 35min!! Med darin i lurarna gick det bra! Glad stolt och nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela