marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Tillbaka från sportlov

Publicerad 2013-02-17 19:53:37 i

Full fart trysil- Jönköping i dag kl 6. Fick ju inte missa träffen med mina marathon vänner. I dag skulle Kristina Andersson näringsfysiolog grundare tillsammans med två till av iso -dieten. Läs gärna hennes blogg : http://blogg.topphalsa.se/kostpepp/

Många tankar och tips om mat och träning!
Åter igen blir jag helt glad i hela mig av alla dessa fantastiska människor jag träffar i denna utmaning .
Nu kör jag? Kilon ska tappas!! Kommer att kostregga så fort jag får inloggning.
Det kommer bli så mycket roligare o framför allt lättare när kilon försvinner.

Gjorde en tanitavägning för två veckor sen och som jag visste för mycket kroppsfett gjorde även en vägning i dag ... Det händer saker ;) vikten kommer jag kolla igen om 4 veckor. Vågen hemma har batteriet tagit slut känns bra ingen vägning hemma utan bara köra på och lita på att kroppen gör sitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela