marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Veckans första pass!

Publicerad 2013-02-07 19:47:56 i

Kosten har jag skött fin fint även i dag!

Frukost : naturell yoghurt med blåbär /hallon och persgårdens müsli

Mellanmål 1 : ost och morot och en kopp te

Lunch: sallad med ost och granatäpple och morot

Mellanmål 2 : kopp te och gurka och morot

Middag : stekt falukorv med palsternacksmos och rårivna morötter

Morotdagen :)

Motion : intervall pass 3,77km check plus mina core övningar från coachen Daniel . Oj oj oj vad jag bara kan bli bättre där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela