marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

5km blev det i dag

Publicerad 2013-01-15 20:27:33 i

Ploga gångvägarna tack :)
Jag har ett lopp jag måste komma i form till! Det var tungt i dag med all snö och vägarna som inte var plogade. Jag vill ha vår!!

Jag funderade på om jag skulle ut och springa 5km när mannen kommer hem från mötet eller när barnen lagt sig. Jag funderade men kom på att ta på kläderna på en gång så det bara var att springa ut sen när mannen kom hem...
Så nu var det avklarat !
5km check!

Kommentarer

Postat av: Roxen

Publicerad 2013-01-15 21:27:56

Det är bra träning med snö. Kommer kännas riktigt lätt för dig sen när det är barmark :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela