marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Backintervall

Publicerad 2013-01-16 20:55:34 i

Blev ett riktigt kvällspass ikväll. Nästa onsdag hänger jag och minsta sonen med resten av familjen på Ik vistas skidträning.

Idag var det intervall och jag tänkte köra i backe. Pust stånk stön ;)

Körde först i trappa full fart med korta steg upp hela vägen och sen jogga ner då det var dags igen .. full fart upp igen. Orkade 5 gånger .

Sen tog jag en lite länge backe och kämpade mig upp för den och jogga ner och upp en gång till.

Vi har en liten backe utanför huset och sen måste ju testas . Full fart upp hela vägen och ner igen och upp igen.. 6 gånger .

Sen var jag slut .. Svetten rann och pulsen fick jobba.
Här känner jag att jag kan bli mycket bättre! Kommer bli lättare när man blir av med kilo ....

Nu måste jag äta!! Favoriten nu är naturell yougurt blåbär/ Hallon och müsli

Ses i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela