marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Hemmaträning

Publicerad 2013-01-14 19:09:43 i

Jag måste få till min hemmaträning. Det är inte alltid det passar att åka i väg och träna men jag gillar det bäst ! På tal om träning imorgon sätter Min Stunds träning igång.
Www.minstund.com läs mer där!

Jag ville träna i dag och hittade en dvd från en topphälsa tidning. 45 min träning. Kul och riktigt jobbigt! Kommer att köra den fler kvällar då man inte kommer iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela