marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Hög puls!

Publicerad 2013-01-23 20:59:00 i

Blev inte som det var tänkt. Skidåkning var det tänkt men sonen hostade.Tog med andra sonen och testa skridskor istället. Sen tänkte jag ta 45min dvd inne men fixade mat och hux flux var klockan nästan 20. Jaha.... Träna hemma eller springa ut?
Det blev intervall pass 3,5km. Fyyyy vad det känns i ben och kropp! Gött efteråt!

Har sagt det innan men säger det igen..våååååren kom!!!

Jag har tänkt ta långpasset fredag och 5-6km på lördag fm.

Och på söndag ska jag väga mig och se om det hänt något.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela