marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Hux flux en ledig lördag

Publicerad 2013-01-26 18:43:12 i

Var meningen jag skulle jobbat i dag blev inställt pga sjukdom .

Jag skulle ut på mitt långpass I går men kroppen kändes inte pigg så tänkte tar det i dag ( lördag)istället.

I dag vakna jag och var sugen på pass men Friskis har pass kl 11 och så länge ville jag inte vänta . Jag körde mitt 45 min dvd pass! Dessa hemska saxhopp! En dag ska jag orka alla!

Sen ville pappa att vi skulle hänga med till elljusspåret och åka skidor . Det gjordes och blev blandat träning för mig. Medans jag åkte med sonen gick det inte fort men åkte en del själv och stakningen är grym för att få stryka i mina armar!

Nu sitter jag och väntar på mat !
Caesarsallad !

Ha en skön fortsätt helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela