marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Intervallpass!

Publicerad 2013-01-12 10:46:28 i

Ojojoj vad det var jobbigt!! Har en runda på 3,5km från min dörr och den blir perfekt för intervall. Ville få upp tempot och sprang och sen mellan vissa stolpar ökade jag takten rejält och sen tillbaka till normal tempo. Tycker det är lite svårt att piska mig själv till intervallpass men nu måste jag ju göra ett sådant pass i veckan enligt mitt schema.

Kom hem helt slut och mådde nästan illa. Ha ha.. Som sagt dessa pass kan bara bli bättre.

Nu dags för dusch och frukost sen kan denna lördag börja! Härligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela