marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Jag har hört....

Publicerad 2013-01-29 22:51:01 i

Klockan är ju strax 23 och kom precis hem från jobbet . Haft en spa-kväll med härliga människor .Gå gärna in på www.minstund.com och läs!

Dagen har varit först jobb jobb jobb hemma och klämde in ett 45min pass på förmiddagen och sen var det jobb på salongen hela kvällen .

När man bor i ett litet samhälle sprids saker fort .. Fick i dag höra att hon hört av någon att jag ska springa ett marathon . Japp det stämmer! Ju mer folk som får veta vad jag jobbar på ju mer folk att säga till sen efter sommaren. JAPP! Jag fixade det! Inga problem;) Det är roligare att folk pratar om min utmaning än att jag väntar barn :) ( jag väntar inte barn)

Kommentarer

Postat av: Elna

Publicerad 2013-01-29 22:59:28

Vilken kul grej Johanna - heja dig, ska bli spännande att följa!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela