marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Lämnade trygghetszonen

Publicerad 2013-01-17 19:32:21 i

Ville köra pass på Friskis i dag och åkte ner till Huskvarna. När jag kommer har jag inte med kontokort ( skulle köpa nytt årskort ) . Klantjohanna! Killen i kassan säger att de kan bjuda på en gästbiljett . Men alla pass var fulla! Besviken vill jag inte åka hem utan tänkte jag får väl testa gymet igen. Jag har varit på info där med övningar för dryga året och varit där EN gång . Pass och spinning känner jag till men gym där känner jag mig vilsen. Körde mina övningar som jag hade på mitt gymkort och sen snegla jag på löpbandet. Jo ... Springa lite och sprang 30 min.

Men det är verkligen inte lika kul att springa inne i svettig lokal om jag jämför med naturen . Springa ute ger mig massor mentalt men springa på band inne noll.. Men nu är passet klart för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela