marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Långpass check!

Publicerad 2013-01-13 15:18:40 i

Idag var det dag för mitt långpass. Skulle springa i ett skönt tempo i timmen. Låta kroppen orka hålla igång hela tiden. Ville hitta en runda där det inte är för mycket uppför och nedför utan en rak väg där man kan köra på .
( Det är mycket backar i kaxholmen) men tänkte jag springer mot skärstad och sen vänder jag ... Blev en tur på 1 timme och 20min. Kroppen hängde med hela tiden och skallen njöt!

Kommentarer

Postat av: Annie

Publicerad 2013-01-13 15:52:56

Du är ju såå bra!! Du kommer fixa maran galant! Kram

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-01-13 22:10:29

Duktiga, duktiga du!
Jag har som mål att springa ett Marathon innan jag fyller 35. Men nu blir man ju taggad till att göra det tidigare!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela