marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Mitt långpass denna veckan!

Publicerad 2013-01-20 15:57:33 i

Har träningsvärk i armarna efter gårdagens pass. När jag började springa tänkte jag efter en stund . Oj detta kommer bli jobbigt! Snabbt slog jag bort den tanken den hjälper inte precis att nå målet. Jag lyssna på Alex och sigges podcast i lurarna så tiden gick fort . Jag skratta och skratta. Så såg ni nån springandes och skrattande var det jag.
Jag var ute 1:20h och sista biten hem uppför är tuff!! Lättare att springa raka sträckor ;)

Nu väntar god soppa som mannen gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela