marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

I morgon är det 20 juli

Publicerad 2013-07-19 22:58:48 i Allmänt,

Dagen som jag väntat på med förväntan och nervositet sen januari. Hjärnspöken började dyka upp nu i kväll .. - tänk om det springs gör fort i början och jag är helt slut efter 1 mil .. Mm
Skev då ett sms till ena coachen Daniel . Han lugnade mig och sa att det kommer gå bra..vi tar det lugnt. Han håller ett tempo för oss som känns bra.

Även Jönköpingsposten ringde mig idag och ville höra om utmaningen som jag är med i och hur resan från januari till 20 juli varit. Vi skulle höras i morgon när jag är i mål . Spännande!

Kläderna ligger i trappan . Naglarna målade i sommarfärg! Nu sömn och i morgon är jag redo!

Nästa gång jag skriver har jag sprungit 4,2 mil!!!!!!!

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela