marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Nu så

Publicerad 2013-07-14 21:26:53 i Allmänt,

Halsen kan tydligen inte bestämma om den ska vara ond eller inte. Och nu hinner jag inte vänta på den. I dag ett lungt lungt 4 km pass för att känna på förkylningen eller vad det är.

Benen pigga! Humöret på topp!!
Varför gör jag inte detta varje dag???

På lördag smäller det och jag tror knappt jag riktigt fattat vad jag ska göra... Springa 4,2mil!!!!

Kommentarer

Postat av: Elna

Publicerad 2013-07-14 21:34:57

Heja dig Johanna!!! Stort lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela