marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Heej

Publicerad 2013-06-13 22:04:31 i Allmänt,

Dåligt bloggande jag veeeet!
Jobb jobb jobb och lite mer jobb och mindre träning vilket inte alls känns bra eftersom jag ska springa om dryga månaden!!!

I dag kom jag äntligen ut på ett intervall pass!! Härliga pigga ben!

Kommentarer

Postat av: lisa!

Publicerad 2013-06-14 19:53:17

HEj!
Kan inte du lägga ut lite tips på veckoschema/förslag på mat? heja dej jojan!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela