marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Läget inför sommartåget

Publicerad 2013-06-21 11:55:06 i Allmänt,

Det är inte långt kvar och jag erkänner att jag känner mig spänd och mycket mycket nervös ! 4,2mil !

Är jag i den formen jag önskade att vara när jag startade i januari? Svar nej!
Livet blir inte alltid som man vill och önskar och Mitt fokus har omöjligt legat på löpning till 100% men jag har kämpat på och kämpar på!!

I dag skulle jag ge mig ut på en kort midsommaraftonsrunda . Oj vilken värme! Kommer det bli såhär varmt 20 juli kommer det bli spännande!
Jag gillar värme men att springa i det är tuff tycker jag .
När jag sprang min runda gick jag igenom sommartåget i skallen och har en bild inom mig .. När jag springer på visingsö och ser att jag har ca 100 m kvar .. Upp med händerna i luften och känslan att min kropp och skalle fixade springa 4,2 mil ! Sen kommer jag lägga mig ner i gräset.. Och på en gång ringa nära och kära och säga att jag fixade det!! Underbar tanke!!

Ska bli så skönt att träffa mina coacher och utmaningsvänner nästa vecka . Går alltid därifrån med ett leende och taggad att springa springa springa!

Ha en underbar midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela