marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Midsommar

Publicerad 2013-06-26 21:54:59 i Allmänt,

I det blev det en liten runda igen. Lugnare tempo i början tillsammans med sonen sen körde jag hörnet hem . Skönt!
Sonen på snart 6 vill också springa med mig .. Det ska vi få till efter 20 juli ;)

Ha en skön dag!
Jag säger det igen .. Varför gör jag inte detta varje dag?? En kort runda borde jag klämma in. Jag mår ju så bra!
Imorgon ska jag springa i skogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela