marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Nu gäller det!!

Publicerad 2013-06-26 22:06:45 i Allmänt,

Gårdagens träff med gänget var behövligt! Alltid lika pepprande att träffas! Lite trist att höra att några i vårt gäng inte kommer fullfölja utmaningen men sånt är livet . Det blir inte alltid som man vill.

Nu gäller det att följa mitt schema från Daniel till punkt och prickar. Dagens intervall check! Fredag långpass och söndag distans. Jag har slarvat för länge och nu finns det inget utrymme för det! Hade gått ner 4 kg inte mkt men men inte plus iallafall .

Sommartåget startar stationen i jkpg och vi kommer att gå i mål i Gränna hamn . Vi kommer starta några km innan stationen så distansen kommet bli prick 4,2mil.
Satt i dag och tänkte när jag kommer springande / joggande in i Gränna och ska neråt hamnen och där min familj kommer att stå och heja på mig . Då började jag gråta . Vilken känsla!!! Jag vill sååå gärna uppleva det! Och kommer göra allt för jag ska fixa det!!
Daniel och Suss är underbara!! De tror och peppar på oss!

Full fokus mot 20 juli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela