marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Dag 8

Publicerad 2013-03-24 21:59:29 i

Seeeeg förkylning! Less less! Men nu har halsont försvunnit så på onsdag ska jag träna ska!! Helst redan på tisdag..
Mår inte bra när jag inte tränar ..livet känns bättre när jag rör på fläsket !

Nya tag med kost och motion!

Kommentarer

Postat av: Chatrine

Publicerad 2013-03-24 22:09:32

Kom på löpträning i morgon vid roddarnas. Superpass kl 18.20, massa piggelinenergi där kan jag lova :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela