marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Jag är här!!

Publicerad 2013-03-02 18:13:02 i

Blev upptagen av livet/vardagen. Full fart på jobbet efter lediga sportlovet.
Min Goa farmor som hastigt gick bort i veckan .

I dag blev det första rundan sen söndags . 5km på 31 min!! Johanna rekord Heja mig!! Jag ska under 30....
Tror det var min nya mössa och nya rosa sportbh som gjorde att jag fixa det! Plus härlig musik!

Mötte 1 2 3 4 5 6 7 andra kaxholmsbor som var ute och sprang!

Maten går det ok med jag slarvar när jag har mycket att tänka på. Slarvar = äter för lite
Men jag jobbar på det. Gäller bara planera!

Ha en skön lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela