marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Livet utan träning kom emellan igen!

Publicerad 2013-03-14 21:18:02 i

Skärpning! Första gången i veckan jag tränar. Det är lite mkt just nu och jag kämpar på men måste hitta tillbaka till mitt vanliga schema med träning ..

Ikväll blev det 5,2km och det kändes mkt bra i benen. Kroppen kändes inte jättejätte tung . Måtte jag gått ner några kilo ...

Jag vill ha vår!!! Jag vill ha vår!! Sa jag att jag vill ha vår!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela