marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Påskdagen

Publicerad 2013-03-31 20:16:44 i

Underbar dag med sol och värme !
Satt ute i linne och njöt! Och solen tar verkligen!
Ikväll åkte jag till Friskis på ett pulspass . Kul! Har precis ätit äggröra med basilika , tomat och fetaost . Mmm!
Nu börjar snart ett härligt påsklov med barnen med mycket träning!

Nu verkar det som familjen ska kika på film . Ha en skön fortsättning på påsken.

I morgon ska det springas milen igen.. Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela