marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Tisdag

Publicerad 2013-03-05 15:30:09 i

I dag hann jag med att åka till Friskis på lunchen och köra ett spinningpass intervall! Oj vad jobbigt det är att spinna det hade jag glömt bort men så kul!! Allt är roligt bara det är bra musik! Efter passet köpte jag med mig en räk/ äggsallad och åt ute i solen . Härliga vardagslyx!

Min mat än så länge
Frukost : te och 2 st ägg och en halv apelsin

Mellanmål innan lunch träning : avokado och kall fetaostbiff som mannen gjorde i går som var UNDERBARA!

Lunch räk/ äggsallad

Mellanmål 2 kaffe med mjölk. Keso med apelsin och kardemumma

Middag .. Återstår att se men tror kycklingspett med sallad .

Nu ska jag ta tag i lite vardagskul som hjälpa son med läxa, plocka i diskmaskin , vika tvätt mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela