marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Aj aj aj!

Publicerad 2013-05-31 08:13:55 i

Erkänner! Kosten kosten kosten har under maj månad inte blivit 100% bra. Det har slarvats med alla mina mål och ibland har lunchen ätits kl 15-16 . Mer kolhydrater än jag vill/ brukar äta har kommit in i min mun. Och det är jag säker att jag får lida för nu!
Min kropp mår bäst ner jag drar ner på kolhydrater . Då är jag pigg och känner mig stark. Nu känner jag mig degig och har såååå ont i magen. Vaknat den senaste tiden runt 3 på natten med sååå ont i magen . Och jag är helt
Säker att min kropp säger till mig
- sluta upp nu! Tillbaka till att ät äts regelbundet och minska kolhydrater.
Snart är det en ny månad och den månaden är det strikt med matens tider och vad jag stoppar i mig..,
Och träningen ... Den kämpar jag vidare med ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela