marathonjohanna.blogg.se

Är en helt vanlig Johanna som i januari kommer att börja min stora resa mot målet ! Jag kommer med coaching av Susanne Dalsätt och Daniel Roxvret att komma i så bra form att jag i juli kommer att springa 4,2mil!. Japp ni hörde rätt! Ett marathon.. jag! Häng med på min resa!

Längesen!!

Publicerad 2013-11-17 11:28:22 i Allmänt,

Jag har varit mycket dålig på att berätta gör er om min kost och motion och lever nu i lite uppladdning att starta igång på riktigt igen... 2 dec sätter jag i gång med schemalägga träning och kost . varför 2 dec kanske du undrar. Jo det är en bra dag 😜

Kommentarer

Postat av: kim

Publicerad 2013-11-17 12:51:03

Läst igenom din blogg. Grymt jobbat!
kim

Postat av: lisa

Publicerad 2013-11-17 14:11:26

heja!!! vill oxå få fart på mig nu! ska bara ta mig ur lunginflamationen först! ses

Postat av: Rund är också en form!

Publicerad 2013-11-17 18:15:18

Hittade hit från Marathon-bloggen. Grym resa du har gjort! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela